www.helenahatka.pl
Waluty:
modne obuwie damskie,buty sportowe damskie,modne obuwie męskie ,buty sportowe męskie ,buty damskie
<
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Wysyłka

Wspieramy szybki sposób USPS i DHL Aby wysłać paczkę.

Możesz teraz cieszyć się bezpłatną wysyłką!

Czas wysyłki:

1. Zwykłe zamówienia: wszystkie zamówienia zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Więc jeśli zamówisz w dowolnej chwili przed 23:59 CDT, twoja paczka zostanie wysłana następnego ranka. Zamówienia weekendowe zostaną wysłane w następny poniedziałek rano. Zgodnie z ogólną zasadą, czas przetwarzania plus czas wysyłki jest równy całkowitemu czasowi dostawy.

Po złożeniu zamówienia natychmiast otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Sprawdź swój adres e-mail (lub wiadomość-śmieci), aby zobaczyć potwierdzenie zamówienia. W następnym dniu roboczym otrzymasz inny e-mail z numerem śledzenia. Proszę nie usuwać tych wiadomości e-mail, dopóki nie otrzymasz paczki!

2. Resend Orders: Jeśli Twój pakiet zostanie zatrzymany przez Customs, ponownie wyślemy tę samą ilość za darmo, ale musisz podać nowy adres. Powiadomimy Cię, gdy tylko potwierdzimy, że Twoje zamówienie zostało zatrzymane. Ponowne wysłanie zamówień nie może zostać anulowane.

3. Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 1-2 dni od momentu potwierdzenia zamówienia. Wysłane zamówienia nie mogą być anulowane.

Czas przetwarzania zazwyczaj waha się od 24 godzin do 2 dni roboczych. Czas przetwarzania obejmuje potwierdzenie zamówienia, przesłanie informacji do odpowiedniego magazynu i zapakowanie przesyłki do wysyłki. Po zakończeniu przetwarzania i rozpoczęciu wysyłki czas wysyłki to czas wysyłki wysyłki z magazynu do adresu wysyłki. Dodatkowe opóźnienia mogą wystąpić w miesiącach wrzesień-marzec z powodu dużego popytu i dużego obciążenia usług pocztowych i ceł.

Należy pamiętać, że czas wysyłki podany na naszej stronie internetowej lub podany przez przedstawicieli obsługi klienta jest jedynie wartością orientacyjną. Dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła na czas, ale nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia wysyłki, na które może wpłynąć przewoźnik, miejsce dostawy, pogoda, święta lub nieprawidłowe / niewystarczające informacje dotyczące dostawy.

Akceptujemy karty Visa, Western Union i Money Gram, a oto szczegóły:

1). Karta Visa

Zamów online, a zapłać w końcu, to jest łatwe.

2). Prześlij przez. Western Union. (1-2 godziny)

Proszę sprawdzić na stronie internetowej Western Union, aby uzyskać więcej informacji na temat przelewu pieniężnego

Skontaktuj się z usługą online online lub napisz do nas po zakończeniu rejestracji.

Zwraca

Przede wszystkim chcemy, abyś był szczęśliwy. Naszym głównym priorytetem jest zapewnienie najlepszej możliwej usługi i dlatego chcemy mieć najlepszą dostępną politykę zwrotów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić przedmiot w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Zwroty muszą zawierać paragon, a przedmioty muszą być w oryginalnym stanie, w tym znaczniki i etykiety. Po otrzymaniu zwróconego towaru obciążymy Twoje konto lub wyślemy produkt w ciągu 10 dni roboczych. Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony z naszych produktów, możesz zwrócić je do zwrotu lub wymienić na nowe produkty pod następującymi warunkami:

1. Wysłaliśmy ci niewłaściwe produkty: w tym przypadku możesz zwrócić produkty, a my wymienimy te właściwe za darmo, a my podejmiemy koszt wysyłki zwrotu.

2. W przypadku nieostrożnego pakowania, przedmiot (y) ma / wyrządził szkodę w wysokości ponad 30% całkowitych kosztów: w tym przypadku należy wysłać do nas wniosek o zwrot i wymianę w ciągu 48 godzin od otrzymania paczki. Co więcej, musisz robić zdjęcia i oferować wszystkie szczegóły dotyczące uszkodzonych paczek. Wymieniamy produkty tylko na naturalną kalibrację, a uszkodzenie przekracza 30% całkowitych kosztów.

3.Mis-wysłane przedmioty: w przypadku źle wysłanych przedmiotów (wysłany przedmiot nie został zamówiony), po potwierdzeniu, będziemy odpowiedzialni za wymianę towaru i wszelkie opłaty za wysyłkę. Jeśli tak zdecydujesz, możesz również zwrócić przedmiot i otrzymać pełny zwrot pieniędzy lub darmowy zamiennik.

4. Błędy koloru lub rozmiaru: jeśli kolor lub rozmiar przedmiotu nie jest zgodny z zamówieniem, przysługuje pełny zwrot kosztów lub bezpłatna wymiana (nie dotyczy to sytuacji, gdy różnica w kolorze jest spowodowana przez monitor wyświetlacza.

Jak zwrócić / wymienić produkty:

Jako jeden z powodów, jak pokazano powyżej, możesz poprosić o zwrot i wymianę i musisz wysłać wiadomość e-mail lub skontaktować się z Live Help, aby najpierw powiedzieć szczegóły. Następnie musisz przedstawić więcej dowodów jak zdjęcia i opisy szkód. Sprawdzimy problemy w ciągu 48 godzin, a my odpowiemy, gdy tylko potwierdzimy wszystkie szczegóły. Jeśli Twój zwrot i wymiana zostaną zaakceptowane, będziesz musiał odesłać nam uszkodzone produkty jako oryginalną paczkę. Wyślemy przedmiot (y), gdy tylko otrzymamy odesłane produkty.

Powrót